HATAR!

hatar hatar hatar hatar!
hatar kärlek! varför finns det ens? varför är killar så jävle helvetes cp skit fitt dumma!  Varför kan dom bara inte fatta att vi tjejer  oxå har känslor?! varför tänker dom bara på sig själva, inte alla med dom flesta!!!!!!! hatar killar! hatar kärlek! varför varför varför varför är killar så elaka, varför!? vet inte hur många gånger jag har gråtit över killar! LOVAR DET ÄR MER ÄN 1000 GÅNGER! Killar kan vara så hemska och taskiga, tänker sig inte ens för när dom säger något! Dom bara gör det, bara säger det, bara är så jävla helvetes cp fitt taskiga! HATAR killar!
Det borde vara som på film att man kan hitta sin '' dröm prins'' och sen leva lyckliga i alla sina dagar! Men är det så?!?! NEJ det är det inte! VARFÖR? jo för att tjejer ska kunna bli sårade och helt knäckta!! GAAAAHHHHH VET INTE HUR MÅNGA GÅNGER JAG MÅSTE SÄGA DET! JAG HATAR KILLAR!! så elaka och dumma! fan fan fan fan fan i helvetes satans jävla skit! och ordet kärlek är nog det fulaste ordet i väääärlden!!! Hatar allt som har med kärlek och göra, allt som kan såra en!! JAG ÄR LEDSEN, OCH SJUJÄVLA ARG!
PEACE OUT!
hatar hatar hatar hatar!
hatar kärlek! varför finns det ens? varför är killar så jävle helvetes cp skit fitt dumma!  Varför kan dom bara inte fatta att vi tjejer  oxå har känslor?! varför tänker dom bara på sig själva, inte alla med dom flesta!!!!!!! hatar killar! hatar kärlek! varför varför varför varför är killar så elaka, varför!? vet inte hur många gånger jag har gråtit över killar! LOVAR DET ÄR MER ÄN 1000 GÅNGER! Killar kan vara så hemska och taskiga, tänker sig inte ens för när dom säger något! Dom bara gör det, bara säger det, bara är så jävla helvetes cp fitt taskiga! HATAR killar!
Det borde vara som på film att man kan hitta sin '' dröm prins'' och sen leva lyckliga i alla sina dagar! Men är det så?!?! NEJ det är det inte! VARFÖR? jo för att tjejer ska kunna bli sårade och helt knäckta!! GAAAAHHHHH VET INTE HUR MÅNGA GÅNGER JAG MÅSTE SÄGA DET! JAG HATAR KILLAR!! så elaka och dumma! fan fan fan fan fan i helvetes satans jävla skit! och ordet kärlek är nog det fulaste ordet i väääärlden!!! Hatar allt som har med kärlek och göra, allt som kan såra en!! JAG ÄR LEDSEN, OCH SJUJÄVLA ARG!
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0