i

Ja, jag vet att du inte bryr dig.
Att du inte bryr dig om mig.
Ja, jag vet, det kommer ta ett tag.
Men du är ändå mitt vackraste nederlag.

Det får bli som det blir.
Men när det inte blir som det blir?
Då får det väl bli som det var.
Nej, inte när det all liv ur mig tar.

Du blev mitt vackraste nederlag.
Men jag klarar mig jag.
Även om det tar ett tag.
Allt blir bra överlag.

Ta mitt hjärta med dig.
För det är ändå krossat, funkar ej.
Låt mig bara samla ihop bitarna.
Och glömma dagarna.

Vänd dig om och gå nu.
Jag kommer alltid älska dig, sa du.
Om du någonsin älskade mig skulle du aldrig ha sagt hej då.
Du kommer aldrig någonsin mitt hjärta mer nå.


Säg hej då till kärleken.
Säg hej till ensamheten.
Bekanta dig med din nya vän.
Han du återvänder till, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0