Soulmate?

Soulmate?
Finns det fler som är precis lika dan som mig? som tänker samma tankar, som känner samma känslor? Finns det någon som är min ''soulmate''? finns det ens något som heter det, eller är det bara något som vi människor har hittat på under våran tid här på jorden för att få oss att tro på kärlek? Det finns så många frågor som inte är besvarade... Och om den där killen som får en svag i knäna och får en att le jämt finns, är det sin soulmate eller är det bara en känsla? Man kan ju säga att ens bästa vän är sin soulmate men om man blir ovänner och tappar kontkten helt, har man lurat sig själv då? Har man lurat sig själv att man hittat sin ''vän för livet'' eller tvärt om, man finner varandra lite mer än vänner och kanske förstör vänskpen och gör om det till kärlek. Är det bara kompis kärlek, eller true love? Ingen kan väl svaren på dom här frågorna, ingen kan väl besvara mina tankar. Men finns han eller hon där ute någonstans, den personen också letar efter den perfekta att dela sitt liv med.. vem
Finns det fler som är precis lika dan som mig? som tänker samma tankar, som känner samma känslor? Finns det någon som är min ''soulmate''? finns det ens något som heter det, eller är det bara något som vi människor har hittat på under våran tid här på jorden för att få oss att tro på kärlek? Det finns så många frågor som inte är besvarade... Och om den där killen som får en svag i knäna och får en att le jämt finns, är det sin soulmate eller är det bara en känsla? Man kan ju säga att ens bästa vän är sin soulmate men om man blir ovänner och tappar kontkten helt, har man lurat sig själv då? Har man lurat sig själv att man hittat sin ''vän för livet'' eller tvärt om, man finner varandra lite mer än vänner och kanske förstör vänskpen och gör om det till kärlek. Är det bara kompis kärlek, eller true love? Ingen kan väl svaren på dom här frågorna, ingen kan väl besvara mina tankar. Men finns han eller hon där ute någonstans, den personen också letar efter den perfekta att dela sitt liv med.. vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0