När allt är skit och tårarna rinner,
Kommer du finnas där?
När jag fallit och allt försvinner,
Kommer du finnas här?
När min blick är tom och min röst svag,
Kommer du hjälpa mig skrika?
När allt man hör är mina tysta hjärtslag,
Kommer du lova att mig aldrig svika?
För jag behöver någon, jag behöver stöd.
Nu mer än någonsin behöver jag dig min vän.
Min evigt brinnande låga har blivit en svag glöd.
Med din hjälp kan jag ställa mig upp igen.
Jag tappar bort mig i dimman, seglar utan vind.
Känner mig ensam och hjälplös på denna stig.
Om alla minnen jag försökt glömma, blir jag påmind.
Mitt hjärta och sinne befinner sig i ständig krig.
Kan du hjälpa mig att åter le?
Allt jag behöver är en till chans.
För jag vet att jag har så mycket att ge.
Hjälp mig att återfinna min balans.
För jag går på denna styva lina.
Om jag faller så är allt över.
Med din hjälp kan jag åter skina.
Din värme är allt jag behöver

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad händer? :)

2010-09-11 @ 16:51:23
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0