....

Nån dag, en dag, ska jag bli din.
I varandras famnar ska vi vara.
En dag, nån dag, ska du bli min.
För du ger mig, något som inte går att förklara.
Jag är så trött på alla nätter,
Då du inte finns jämte mig här.
Så trött, och de bara fortsätter.
Mitt hjärta det, sakta, tär.
Det är så lätt att fantisera,
Fantisera om ditt skratt.
Men det är en annan sak, att agera.
I min mörka natt, faller mitt hjärta matt.
Jag tänker och tänker.
Jag vill offra mig för din kärlek.
I dina djupa ögon, jag mig självmant dränker.
För att vakna och känna dina kyssar och smek.
Min själ värker, som mitt hjärta.
Jag håller mig uppe med mina minnen.
Jag är sliten och trött, av denna smärta.
Bara du kan frigöra mig från mina sinnen.
Nån dag, en dag, ska jag hålla dig här.
I min famn ska du höra kärlekens ljuva sång.
En dag, nån dag, ska vi aldrig vara isär.
Och vi ska smälta snön, hela vintern lång
Nån dag, en dag, ska jag bli din.
I varandras famnar ska vi vara.
En dag, nån dag, ska du bli min.
För du ger mig, något som inte går att förklara.
Jag är så trött på alla nätter,
Då du inte finns jämte mig här.
Så trött, och de bara fortsätter.
Mitt hjärta det, sakta, tär.
Det är så lätt att fantisera,
Fantisera om ditt skratt.
Men det är en annan sak, att agera.
I min mörka natt, faller mitt hjärta matt.
Jag tänker och tänker.
Jag vill offra mig för din kärlek.
I dina djupa ögon, jag mig självmant dränker.
För att vakna och känna dina kyssar och smek.
Min själ värker, som mitt hjärta.
Jag håller mig uppe med mina minnen.
Jag är sliten och trött, av denna smärta.
Bara du kan frigöra mig från mina sinnen.
Nån dag, en dag, ska jag hålla dig här.
I min famn ska du höra kärlekens ljuva sång.
En dag, nån dag, ska vi aldrig vara isär.
Och vi ska smälta snön, hela vintern lång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0